Α. Εφαρμογή της μεθόδου Ατομικής Εργασίας:
Συλλογή και μελέτη πληροφοριών, σχεδιασμός, κατασκευή.
γραπτή εργασία και παρουσίαση ατομικού έργου.
-
Σκοπός: Αναγνώριση του τεχνολογικού
περιβάλλοντος και ανάπτυξη τεχνικών & τεχνολογικών γνώσεων και δεξιοτήτων
|
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΩΡ. ΔΙΔΑΣΚ. |
|
1. Εισαγωγικά μαθήματα – εξοικείωση με το αντικείμενο. Συγκέντρωση πληροφοριών από διάφορες πηγές για το θέμα που θα επιλέξουν οι μαθητές/τριες. Μελέτη τεχνολογικών ενοτήτων. Τρεις βασικές ενότητες: Εργαλεία & μηχανές – Ενέργεια & ισχύς – Μεταφορές & επικοινωνίες. * Διαλέξεις καθηγητή για τους τεχνολογικούς άξονες. * Ανάθεση απλών κατασκευών με διάφορα θέματα. Σύνδεση με Φυσική Α’ Γυμνασίου. |
5 |
|
2. Ομαδική επιλογή τεχνολ. ενότητας μελέτης. |
1 |
|
3. Ατομική επιλογή θέματος έργου. |
1 |
|
4. Πληροφοριακή έρευνα πηγών (βιβλιοθήκη, διαδίκτυο, περιοδικά, διαφημιστικά έντυπα, άλλα μαθήματα, ειδικοί κ.ά. Συλλογή και ταξινόμηση πληροφοριών και υλικού. Προσδιορισμός και συγκέντρωση αναγκαίων εργαλείων και υλικών. Προγραμματισμός εργασιών μαθητών. * Διαλέξεις καθηγητή, σχετικές με τους τεχνολογικούς άξονες και τα έργα των μαθητών. |
5 |
|
5. Σχεδιασμός και κατασκευή έργου. |
8 |
|
6. Σταδιακή συγγραφή εργασίας. |
2 |
|
7. Παρουσιάσεις ατομικών κατασκευών και γραπτών εργασιών και έκθεση Τεχνολογίας. |
3 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου